Concepten

We hebben te maken met een grote diversiteit aan groen voor buiten en zien in de trends dat consumenten steeds vaker opzoek zijn naar ‘oplossingen’. Wij zijn er om te ondersteunen bij relevant assortiment, wat aansluit op wat de consument zoekt, mooi en duidelijk te presenteren op de winkelvloer.
Wij blijven innoveren met steeds weer relevante concepten die zorgen voor

  • Relevant assortiment op het juiste moment
  • Duidelijke en verkoopstimulerende presentatie op de winkelvloer
  • Consument helpen bij het maken van een goede keuze
  • Winstgevende verkopen

Wij presenteren onze concepten op onze beurzen. Ook interesse?
Schrijf je dan snel in of neem contact met ons op!

hoofdfoto Concepten 2 hoofdfoto Concepten 2

ABT Home

Additionele handel met een hogere verkoopwaarde. We presenteren deze artikelen met een kwalitatief houten huisje waar een product op gepresenteerd kan worden met ondersteunende POS materialen.

ABT Home is een kalender die loopt vanaf WK 10 tm WK 50. In ABT Home hebben wij 13 keer een selectiegemaakt van 4 planten die op dat moment relevant zijn voor op jouw winkelvloer. Het POS materiaal bestaat uit een gecoat, houten huisje waar een plant op gepresenteerd kan worden en een bord waar de plantnaam, Nederlandse naam en een USP op staat met mooie foto’s van het product.

Daarnaast kun je de selectie uitbreiden met een XXL plant. Deze plant is groter en wordt ook gepresenteerd op een groter huisje.

Met dit concept creëer je een premium setting met mooie, grotere planten en een hogere verkoopwaarde. De planten in combinatie met het POS materiaal zorgen voor toegevoegde waarde in jouw winkel.

33 33

ABT Promotions

Dit concept focust op afgeprijsde artikelen en wordt ondersteund door een stoepbord met posters die de actie op een duidelijke manier communiceren.

WK 11 t/m WK 43 bieden wij relevante planten in P19 aan binnen het concept ABT Promotions.

Alle planten zijn afgeprijsd. Het concept wordt ondersteund door middel van een stoepbord.

Voor de actie met de terraspot mix is er nog additioneel de mogelijkheid om het concept extra goed neer te zetten door de producten te presenteren op pallets met een pallet sleeve. Op deze manier wordt de promotie nog beter zichtbaar voor de consument.

34 34

ABT Deco

Vaste planten in P23 incl. decopot. Dit concept wordt gepresenteerd doormiddel van een toegankelijk bord wat gemakkelijk bij de producten geplaatst kan worden. Deze artikelen zijn altijd in de actie.

In het absolute hoogseizoen van WK 16 t/m WK 25 zorgen wij voor 13 prachtige acties. Alle planten zijn in DP23 en worden geleverd inclusief decopot.

Het concept wordt ondersteund door eenvoudige, maar krachtige communicatie middels een rondbord op een standaard welke gemakkelijk overal te plaatsen is. De prijs wordt duidelijk gecommuniceerd en laat in een oogopslag zien waarom de consument voor deze plant moet kiezen.

35 35

ABT Garden

In dit concept zitten heesters met bloemen voor elk seizoen. Wanneer de planten op hun mooist zijn, zorgen wij dat ze in de winkel staan. De kalender is zo gemaakt dat binnen dit concept een jaarrond aanbod is.

Met ons nieuwste concept ABT Garden geven we aandacht aan het heesterassortiment. Van WK 10 tm WK 43 zorgen wij voor 15 bloeiende heesters die op dat moment op hun mooist zijn. De kalender is zo opgesteld dat de consument een jaarrond bloemen in zijn tuin heeft met deze selectie planten.

Het assortiment kan zowel in de koude kas gepresenteerd worden als buiten. Voor beide bieden we een pallet sleeve aan die het hele jaar zorgt voor een top presentatie.
Het gehele assortiment wordt aangeboden met bordjes waar de actie op gecommuniceerd wordt.

36 36